Benelux kalandozásaink

Rita és BT kalandjai az európaunió bölcsőjében

Látogatások

Geocaching

U2 360° Tour

Friss topikok

  • hardne: Isten hozott Benneteket itthon. Remélem,a 18 kg trüffelt beengedték az országba. (2009.10.06. 19:33) Végszó
  • Atomkapitány: A lagzi nagy buli volt, szívesen emlékszem rá. (2009.10.03. 19:54) Anniversaire
  • F.Iza: na ugye hogy a parkokrol is lehet irni... (2009.09.30. 18:03) Ten Bosch
  • ZgY: ...és az előző postban említett 5 kicsi Anton nincs a listában? (2009.09.29. 18:04) Nombres
  • Mevy: Igen igen! Eltöltöttünk Rituséknál nagyon nagyon szép napokat. És azt a vendégszeretet amit kaptu... (2009.09.16. 16:37) Veszprémi látogatók

2009.08.03. 23:30 MacBT

360°

U2

Honnan is kezdjem. Az emlitett zenekar csak 1993-ban lepett fel Budapesten, sajnos akkor lemaradtam, szerintem nem volt ra cash, mert eppen elotte honapban lettem Pakson mernok, es az osztondij mar nem jart, munkahely meg meg nem volt. Az Achtung Baby albumot azert addigra mar rongyosra hallgattam, de az azt megelozo 10 ev dalaibol is ismertem parat, foleg a szinten zsenialis The Joshua Tree-rol. Az akkori turnejuktol - Zooropa - egyebkent hangos volt a media, pedig igazabol ez a turne is bejatszott abba, hogy egyaltalan legyen ilyen fogalom, hogy media: elo internetes kapcsolasok es telefonos beszelgetesek a szinpadrol, elo mozgo video-kamera Bono arcarol 10 cm-re, es mindez oriasi kivetiton, stb.

Nem tudtam, hogy 12 evet kell varnom, mire 2005-ben eljutok vegre egy koncertjukre, Katowice-be, a Vertigo Tour egyetlen viszonylag kozeli keleti allomasara. Szeduletes volt, mint a cime is. Azota minden lemezuk megvan, es par korabbit is beszereztem pl. ujrakiadas formajaban, sot kaptam egy Vertigo Tour DVD-t is, ami egy emlekezetes wekerlei party alapja volt, aki ott volt emlekszik, mindent megittunk, ami alkoholos volt, de majdnem osszetortem a kocsit, pedig csak a garazsbejarora akartam beallni.

Most nem kellett csak ujabb 4 ev (nem mellesleg kozben elszenvedtem egy latinul csak Vertigo-nak roviditett betegseget is), es megint ott voltunk, ezuttal Gelsenkirchenben, es csak 250 km-t kell autozni. Kicsit keson ebredtem, ezert csak a lelatora kaptunk jegyet, egy nemet jegyiroda jovoltabol, az utolso pillanatban (penteken delelott jott a futar, hetfon este koncert). Kb. 210 fokos szogben ultunk (pontosan bejeloltem az alaprajzon), de a szinpad ezuttal hatulrol is elvezheto. Es vegre kiderult, hogy nem istenek. Valamikor a koncert kozepen, a Vertigo nota elejen, The Edge gitarja vagy erositoje bedoglott, szam ujrainditva, es a dal vegen oriasi ovacio.

Csak azt tudom mondani, hogy aki teheti, az meg nezze meg, mielott elmennek az USA-ba:

06-Aug-09 Slaski Stadium Chorzow PL

09-Aug-09 Stadium Makimir Zagreb HR

10-Aug-09 Stadium Makimir Zagreb HR

14-Aug-09 Wembley Stadium London GB

15-Aug-09 Wembley Stadium London GB

18-Aug-09 Hampden Park Glasgow GB

20-Aug-09 Don Valley Stadium Sheffield GB

22-Aug-09 Millenium Stadium Cardiff GB 

Hazi kepeink hamarosan itt. 

Setlist es kepek es videok: u2-new-cd.hyves.nl/blog/25764355/U2_Setlist_Gelsenkirchen/RaML/

Minden mas: 360.u2.com/

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://luxem.blog.hu/api/trackback/id/tr271288118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZgY 2009.08.06. 23:06:53

Megnéztem egy-két videjót és most már értem mi ez a 2360˙fok, hát ez borzalmasan jó lehetett.
süti beállítások módosítása