Benelux kalandozásaink

Rita és BT kalandjai az európaunió bölcsőjében

Látogatások

Geocaching

U2 360° Tour

Friss topikok

  • hardne: Isten hozott Benneteket itthon. Remélem,a 18 kg trüffelt beengedték az országba. (2009.10.06. 19:33) Végszó
  • Atomkapitány: A lagzi nagy buli volt, szívesen emlékszem rá. (2009.10.03. 19:54) Anniversaire
  • F.Iza: na ugye hogy a parkokrol is lehet irni... (2009.09.30. 18:03) Ten Bosch
  • ZgY: ...és az előző postban említett 5 kicsi Anton nincs a listában? (2009.09.29. 18:04) Nombres
  • Mevy: Igen igen! Eltöltöttünk Rituséknál nagyon nagyon szép napokat. És azt a vendégszeretet amit kaptu... (2009.09.16. 16:37) Veszprémi látogatók

2009.07.16. 12:53 MacBT

Sorrow

Az elmult napokban nem voltam tul jo hangulatban, de a tegnap este kapott hir vegkepp lesujtott. Regi-regi (ertsd meg a Dynasoft idokbol, azaz nekem tobb mint 11 eve) kollegam, es talan mondhatom baratom, Berky Zsolt (49†) hagyott itt minket, es koltozott at az arnyekvilagba. Nem nagyon tudok mit hozzatenni ehhez, nemreg meg itt, az en blogomban is hozzaszolt, bzsbird neven: blog.hu/user/id/26274/tab/activity, azokban a napokban, valamikor aprilis vegen beszeltunk is skype-on.

Szeretnek valahogy megemlekezni rola, aki ismerte, tudja, hogy 2001-ben kerekparon elment Budapestrol Lisszabonba, 63 nap alatt 4863 kilométert kerekezve, egyedul. Ez itt a blog, amit akkor, a turarol irt, erdemes beleolvasni: bzs60.com/lisboa/index.html

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://luxem.blog.hu/api/trackback/id/tr921249190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F.Iza 2009.07.18. 22:34:05

még mindig nem hiszem el

ZgY 2009.08.06. 22:15:30

Ma elkéstem a munkából. Amúgy se vagyok túl jó munkába érkezésből, de amikor megláttam a lisszaboni útleírást link-jét, nem tudtam ellenállni, hogy az elejétől a végéig újra elolvassam, mint annak idején. Emlékszem erre az időre - nagyon is - mivel Zsolt lett volna a MATÁV (ma T-Com…csak a sok külföldre szakadt hazafi miatt) 4.6B verzióváltás FI team vezetője. Egyik nap még megbeszéltük hogyan-minként, majd másnap megkeresett és közölte, hogy ez egy faszság, ugyanúgy lenyúljuk az ügyfelet, mint az SAP, majd közölte, hogy Ő ezt nem csinálja és lelép. Ezekben a napokban dönthetett úgy, hogy elkerékpározik még a környékről is. Az út izgalmas volt, mindennap olvastuk és kicsit irigyeltük is, és bizton állíthatom, hogy jó geokesser is lett volna. Sajnos, amikor visszaért a gőz nem távozott teljesen, majd egyre aggasztóbb hírek, évekről-évekre. Egy-két-hat havonta benéztem a „Mától nem iszom!” index fórumra, ahol a számok láttán néha örültem, néha szomorkodtam. A 0! bejegyezése mindig kiakasztott, de reménykedtem, egészen addig amíg meg nem jött a „Nekrológ” levél Bélától. Az utolsó bejegyzése alapján 1626 napnál járt, de ezt elolvasva ez már nagyon nem számíthatott. Vajon mennyi dolognak kell így összeállni, hogy valaki idáig jusson. Remélem, hogy sohasem tudom meg a választ!
süti beállítások módosítása